Tuborg haaras 1,5 kuuga 17% premium-õlle turust

Saku Õlletehas on müünud pooleteise kuuga Eestis 1,2 miljonit pudelit maailmas populaarset premium-klassi õllebrändi Tuborg, millega hõivati 17% premium-klassi õlleturust.

Saku Õlletehase müügidirektori Margus Kasteini sõnul tõi uus bränd maailmaklassi õlled eestlastele lähemale ja kasvatas premium-õlle turuosa tervikuna. "Rõõm on näha, et eestimaalased hindavad lisaks kvaliteetsele kodumaisele õllele ka tunnustatud rahvusvahelist brändi. Tuborg on olnud kiire tõusja pea igal turul, kuhu õllebränd sisenenud on ning Eesti ei jää selles osas sugugi teistele alla," sõnas ta.

Kastein lisas, et Saku on Tuborgi müügitulemustega väga rahul. "Pooleteist kuu müük annab tunnistust sellest, et eestimaaalsed on uue õlle hästi vastu võtnud – pea iga eestimaalane on joonud pudeli Tuborgi õlut," kinnitas ta.

Tuborg on lühikese ajaga tõusnud üheks kõige populaarsemaks õllemargiks maailmas. Viimase viie aasta jooksul on Tuborgi tootmine suurenenud 79% ning 2008. aastal ületas see miljardi liitri piiri. Uutel turgudel nagu Norra, Horvaatia ja Venemaa kuulub Tuborgile ligi 30% kasumlikust premium-õlle segmendist. Tuborgi õlu on müügil rohkem kui 70 erinevas riigis.

Tuborgi hakati tootma Taanis 1873. aastal. Selle aja esimene pilsner-tüüpi õlu pakendati äratuntavasse rohelisse pudelisse. Tuborg sisaldab 4,6% alkoholi.

Saku Õlletehas on Carlsbergi kontserni kuuluv Eesti vanim ja suurima turuosaga õlletööstus.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara