Beer House: kahtleme Kilgi hiigelkõrtsi idee elujõulisuses

Ma julgen täna küll kirjutada Rein Kilgi plaanile rajada Tallinna tselluloosikompleksi hiigelkõrts hästi suure küsimärgi, ütles pealinna ühe suurema toitlustuskoha Beer House müügi- ja marketingiosakonna juhataja Mait Lepik.

Ärimees Rein Kilk, kes seitse aastat tagasi avas Eesti suurima kõrtsi – 1500-kohalise kuursaali Pärnus – plaanib Tallinna tselluloosikompleksi katlamajja veelgi suurema söögikoha rajamist.

„Nii nagu Tallinna linn on poode täis, võib ju ka kõrtse täis ehitada, aga iseküsimus on, kui palju neisse kliente jagub,“ rääkis Lepik ja lisas, et ta kahtleb Kilgi idee elujõulisuses. „Kõrtsi jaoks on kõige olulisem asukoht ja tselluloositehase kant pole selleks kõige parem. Täna asub ju sealsamas restoran ja ega neil äriliselt midagi hõisata pole. Veidi eemal, Ülemiste Citys oli Imre Kosel ülisuur restoran, ent läks hingusele. Sest keegi ei lähe õhtusel ajal pummeldama äärelinna või ärikvartalisse.“

Restoran-õlletehases Beer House on 400 kohta ja tegu on Tallinna vanalinna kõige suurema söögikohaga.

„Oluline klientuur on turistid, täna on 70-80 protsenti meie klientidest turistid,“ rõhutas Lepik veel kord kõrtsi asukoha olulisust. „Oleme Eestis ainus restoran-õlletehas ja ainus, kes teeb Eestis elusat õlut,“ lisas Lepik.

Samas majas Beer Housega asub ka gurmeerestoran Korsaar.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara