Autor: Kaubandus.ee • 16. juuli 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Prisma: oleme Eestis paindlikumad kui Soomes

Tootjatele Prisma poolt esitatavad tingimused on Eestis märksa paindlikumad kui Soomes, kinnitas Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.

"Siinne turuosa ja turg ise on väiksemad ning konkurents jaekettide vahel tihedam kui põhjanaabrite juures," selgitas Lainas.

Tema sõnul on Prisma turuosa Eestis alla 10 protsendi ja seetõttu ei saa ka Prisma Eestis kasutada jõupositsiooni. "Me ei näe Prismas jõupositsiooni kasutamisel ka mingit pikaajalist eelist," lisab Lainas. "Et saada juurde kliente, peame olema paindlikud ja leidma lahendusi koostööks nii rahvusvaheliste tarnijatega, suuremate kodumaiste tootjate ja tarnijatega kui ka väiketootjatega."

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757