Vaata, mille eest trahvib Rimi tootjaid

Jaeketid ei soovi, et nende ja tootjate vahel sõlmitud standardlepingud oleksid avalikud. Lepingu avalikustamise eest ähvardavad tootjaid sanktsioonid.

Äripäeval õnnestus tutvuda Rimi ja tootjate vahel sõlmitud standardlepinguga, milles on hulgaliselt trahvivõimalusi. 

Alljärgnevalt mõned näited tootjaid ähvardavatest trahvidest. 

- Tellimuses esitatud tingimustele mittevastava kauba tarne eest on trahv 450 eurot (7041 krooni).

- Hilinemine tarnimisel tund aega 450 eurot.

- Kui kellaaega pole kokku lepitud ja müüja ei toimeta kaupa kohale kokkulepitud päeval ega ole sellest 24 tundi ette teatanud, on trahv 450 eurot.

- Madalakvaliteedilisest kaubast võib jaekett keelduda või nõuda leppetrahvi 450 eurot.

- Kui tootja tarnib jaeketile tellitust vähem kaupa, siis on trahv samuti 450 eurot.

- Saatedokumentides võib jaekett teha muudatusi, mille tootja peab kinnitama ja kolme päeva jooksul krediitarve tegema. Kui tootja ei täida kohust, on Rimil õigus iga juhtumi eest nõuda 450 eurot.

- Kui kampaania lõpus ei korista tootja viie päeva jooksul pärast kampaaniat ära kaupade aluseid või display'sid, on trahv 150 eurot (2347 krooni).

- Kui tootja ei taga kampaania esitades tellimuste täielikku täitmist ega teavita kirjalikult kauplusketti ette kolm nädalat, tasub tootja leppetrahvi 100% tarnimata jäänud kaupade väärtusest, kuid mitte vähem kui 750 eurot (11 735 krooni)

- Lepingu haldamise aastatasu ehk see, et Rimi tootjaga iga päev suhtleb, on 100 eurot (1565 krooni).

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara