Maksimarketid kahandasid ETK käivet

Kui ETK Grupi teised ketid kasvatasid käivet, siis ühe poe võrra väiksema Maksimarketite keti käive kahanes peaaegu viiendiku.

ETK Grupi esimese poolaasta netokäive oli 2,6 miljardit krooni, vähenedes möödunud aasta sama ajaga võrreldes 7,6 protsenti.

Grupi suurimat käivet näitas esimesel poolaastal 1,21 miljardi kroonise netokäibega kauplustekett Konsum, kasvades möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 5,1%. Ketti kuulub 63 kauplust.

A ja O keti netokäive oli esimesel poolaastal 592 miljonit krooni, kasvades möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 1,3 protsenti. A ja O ketti kuulub 160 kauplust, mis on 4 kauplust enam kui möödunud aasta samal perioodil

Maksimarketite netokäive esimesel poolaastal oli 394 miljonit krooni, vähenedes eelmise aastaga võrreldes 19,6 protsenti. Maksimarketite arv on 1 kaupluse võrra vähenenud, nüüd 7 kauplust.

Mitteketikaupluste arv on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes vähenenud 8 kaupluse võrra.

ETK juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul ei ole grupp eelmise aasta taset veel saavutanud, kuid langustempo on aeglustunud iga kuuga. „Eesti Konjuktuuriinstituudi tarbijabaromeetri andmetel on meie tarbijate kindlustunne alates kriisi madalpunktist küll paranenud, kuid paljude perede rahaline olukord on tasakaalus vaid tänu oluliselt piiratud kulutustele,“ kommenteeris Kusmin.

ETK Grupis tegutseb 19 tarbijaühistut üle Eesti, kelle klientomanikeks on 82 444 ühistute liiget. ETK-le kuuluvad Maksimarketi, Konsumi, A ja O, E-Ehituskeskuse, Säästu, Meieri ja Säästukaardi kaubamärgid.

Tallinna Kaubamaja kontserni 2010. aasta I poolaasta auditeerimata käive
oli 3,0 miljardit krooni, kahanedes aastaga 5,5%, 2009. aasta sama aja käive oli 3,2 miljardit krooni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara