Sakslane silti ei usu

Rohkem kui pooled sakslastest kahtlevad toiduainepakenditel olevate kirjade õigsuses.

Nagu selgus Freseniuse instituudi poolt tehtud uuringust, ei usu 55 protsenti sakslastest, et toiduained sisaldavad tõepoolest seda, mis pakil kirjas on. Samuti ei usu rohkem kui pooled, et toiduained on tõesti nii tervislikud, kui tootjad seda kinnitavad.

48 protsenti tarbijatest eeldab, et tootjad ei too pakendil ära kogu olulist infot. Paljud tarbijad ei saa ka tihtipeale aru tootjate poolt kasutatavast terminoloogiast.

49 protsenti küsitletutest leidis, et toiduainete pakendil olevad andmed ei ole piisavalt või kogunisti üldse mitte arusaadavad, eriti suured probleemid pakendisisu mõistmisel on vanematel üle 60 aastastel inimestel.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara