Sakslane silti ei usu

Rohkem kui pooled sakslastest kahtlevad toiduainepakenditel olevate kirjade õigsuses.

Nagu selgus Freseniuse instituudi poolt tehtud uuringust, ei usu 55 protsenti sakslastest, et toiduained sisaldavad tõepoolest seda, mis pakil kirjas on. Samuti ei usu rohkem kui pooled, et toiduained on tõesti nii tervislikud, kui tootjad seda kinnitavad.

48 protsenti tarbijatest eeldab, et tootjad ei too pakendil ära kogu olulist infot. Paljud tarbijad ei saa ka tihtipeale aru tootjate poolt kasutatavast terminoloogiast.

49 protsenti küsitletutest leidis, et toiduainete pakendil olevad andmed ei ole piisavalt või kogunisti üldse mitte arusaadavad, eriti suured probleemid pakendisisu mõistmisel on vanematel üle 60 aastastel inimestel.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara