Ülemiste keskuse müük kukkus keskmisest vähem

Ülemiste keskuse käive kukkus vähem, kui Eesti jaekaubandus keskmiselt, kommenteeris reedel avaldatud jaemüügistatistikat keskuse juht Guido Pärnits.

"Käive kukkus juunis vaid 2% ja seda ilmselt tänu elektroonikakaupade suuremale osakaalule kui teistes kaubanduskeskustes. DigiTV-le üleminekuga seoses osteti massiliselt digibokse ja muud sarnast," rääkis Pärnits.

Ta lisas, et poolaasta käive langes Ülemiste keskusel möödunud aastaga võrreldes 10-11%. "Kindlasti mõjutas see, et Tallinna tuli eelmise aastaga võrreldes kaubanduspinna ruutmeetreid juurde," põhjendas Pärnits.

Aasta teise poole tulemusi prognoosis Pärnits praegustest natuke parematena. "Ei tahaks aga kuidagi suuri numbreid uskuda. Majandus peaks enne tõusma hakkama, siis tuleb kaubandus järgi. Kui majandus langes, läks kaubandusel veel pool aastat väga hästi. Aasta kokkuvõttes tuleb ilmselt siiski väike miinus," sõnas ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara