Kroonides postmargid kehtivad edasi

Kuigi Eesti läheb 1. jaanuaril 2011 üle eurole, jäävad vanad postmargid kehtima.

Ainult Eesti krooni nominaaliga postmarke saab kasutada neid konverteerides Eesti Panga ametliku vahetuskursi alusel 1 EUR = 15,6466 EEK ning need kehtivad 1. jaanuarini 2014, teatas Eesti Post.

Kahes vääringus postmargid kehtivad tähtajatult.

Kahe vääringu kajastamine postmarkidel lõpeb 2010. aasta lõpus. Alates 1. jaanuarist 2011 emiteeritavatel postmarkidel on hind kajastatud vaid EURO vääringus, kuid kehtima jäävad ka EEK nominaaliga postmargid. Ainult EEK nominaaliga postmarke saab kasutada 1. jaanuarini 2014.

„Ettevalmistused sujuvaks eurole üleminekuks on kestnud Eesti Postis juba üle nelja aasta. Arvestades rahvusvahelist praktikat, kus suurem osa euroga liitunud riikide postiadministratsioone kasutas postmarkidel seoses üleminekuperioodiga kahte erinevat nominaali, emiteeris ka Eesti Post esimesed seesugused margid juba 2006. aastal,” rääkis postmargi juht Ain Muldmaa.

Kahe nominaali süsteemi eelised üleminekuperioodil on eelkõige ühelt valuutalt teisele ülemineku paindlikkus ning vanade postmarkide vahetamise vajaduse puudumine postkontorites. Kahe vääringu kajastamine postmarkidel lõpeb 2010. aasta lõpus ning alates 1. jaanuarist 2011 emiteeritavatel postmarkidel on hind kajastatud vaid EURO vääringus. Samas kehtivad endiselt ka EEK nominaaliga ning EEK/EURO nominaaliga postmargid. Vajadusel saab puuduoleva osa tariifist lisada ka EURO või EEK/EURO vääringus postmarkidega.

Viimased kahes vääringus postmargid ilmuvad 25. novembril ning on jõuluteemalised.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara