Osa Onistari kaubamärke taas müügis

Igor Savenkovi pankrotistunud Onistari viinatööstuselt kevadel 25 kaubamärki ostnud ettevõtja müüb osa kaubamärke juba edasi – müügis on näiteks viinade Vera ja Veski Meistri Viin Eesti Teraviljast kaubamärgid.

"Vera oli omal ajal üks tuntumaid alkoholi kaubamärke Eestis," märkis kaubamärke omava OÜ Full Welli omanik Urmas Velleste. Ostjaks võib tema sõnul vabalt saada mõni alkoholi importija või privat labelit tahtev kaubanduskett. "Suve jooksul on juba ostuhuvilisi tekkinud. Plaanime kaubamärgid müüa aasta lõpuks," märkis ta.

Lisaks kahele viina kaubamärgile on müügis Moldaavia veini Dusa Monaha ja Coral vee Water It`s a Life, Elu Allikas kaubamärgid.

Velleste ostis Onistari pankrotipesast kevadel veel hulga tuntud kaubamärke, näiteks Y2K, Hundijalavee, Old Thomase seeria ning Long Hermanni, mida aga praegu edasi ei müüda. Küsimusele, miks ta müüb edasi vaid üksikud kaubamärgid, vastas Velleste, et osa kaubamärkidega on tema firmal endal plaanid. Näiteks Y2K viinakokteilide tootmiseks on Velleste sõnul leping juba sõlmitud Latvijas Balsamsiga.

Velleste on varem avalikkuses figureerinud Viru Kaubanduse juhina, eriti on ta sõna võtnud Viru Kaubanduse toodetud Lehmakese lehmakommide teemal. Viimati süüdistas Velleste oma endist elukaaslast Postimehe veergudel nostalgiliste kommide retsepti varguses ja esitas isegi prokuratuurile avalduse.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara