Shreki klaasid said ammu enne kampaania lõppu otsa

Kleepsude vastu vahetatavad Shreki klaaside komplekti kuuluvad kassi klaasid lõppesid R-Kioskitest juba augusti keskpaigaks, kuid teisedki klaasid olid otsas enne kampaania lõppu.

Sellist kassi klaaside rabamist ei osanud keegi ette näha, tunnistas Rautakirja Estonia kioskikaubanduse divisjoni turundusjuht Mart Rammo Äripäevale.

14. juunil alanud ja 5. septembril lõppeva kampaania kleebiseid soetati miljoneid, välja andsid R-Kioskid neid üle 2 miljoni. Tellitud oli 66 000 nelja erineva pildiga klaasi, millest oli neljapäevase seisuga välja antud üle 99%, täpsustas Rammo.

Küsimusele, millises mahus aitas Shreki-kampaania R-Kioski käivet tõsta, ei osanud Rammo veel vastata. "Seda on väga raske hinnata, kuna enne Shreki kampaania algust lõppes just eelmine R-kioski kogumiskampaania ja samuti käis eelmise aasta suvel üks teine kampaania. Kampaanaitoodete käive tõusis kindlasti, aga täpsemad analüüsid on veel töös," lausus ta.

Päris üks ühele mängukoerte, koera- ja kassipildiga tasside, pallide ja Shreki klaaside kampaaniaid võrrelda ei saa, leidis Rammo, kuna klaaside kogumiskampaania oli varasematest lühem ja teiseks ka kõige aktuaalsem, kuna samal ajal jooksis kinodes Shreki multikas. "Kindlasti oli kampaania edukas," lisas turundusjuht.

Kus Shreki klaase kampaania lõpuni jätkus, Rautakirja Estonia ei avaldanud. "Kõikidel kleepsukaartidel on kirjas, et kleepsukaarte saab klaasidevast vahetada 14.06.2010-05.09.2010 või kuni klaase jätkub," märkis ettevõtte turundusspetsialist Gisela Sau.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara