Shreki klaasid said ammu enne kampaania lõppu otsa

Kleepsude vastu vahetatavad Shreki klaaside komplekti kuuluvad kassi klaasid lõppesid R-Kioskitest juba augusti keskpaigaks, kuid teisedki klaasid olid otsas enne kampaania lõppu.

Sellist kassi klaaside rabamist ei osanud keegi ette näha, tunnistas Rautakirja Estonia kioskikaubanduse divisjoni turundusjuht Mart Rammo Äripäevale.

14. juunil alanud ja 5. septembril lõppeva kampaania kleebiseid soetati miljoneid, välja andsid R-Kioskid neid üle 2 miljoni. Tellitud oli 66 000 nelja erineva pildiga klaasi, millest oli neljapäevase seisuga välja antud üle 99%, täpsustas Rammo.

Küsimusele, millises mahus aitas Shreki-kampaania R-Kioski käivet tõsta, ei osanud Rammo veel vastata. "Seda on väga raske hinnata, kuna enne Shreki kampaania algust lõppes just eelmine R-kioski kogumiskampaania ja samuti käis eelmise aasta suvel üks teine kampaania. Kampaanaitoodete käive tõusis kindlasti, aga täpsemad analüüsid on veel töös," lausus ta.

Päris üks ühele mängukoerte, koera- ja kassipildiga tasside, pallide ja Shreki klaaside kampaaniaid võrrelda ei saa, leidis Rammo, kuna klaaside kogumiskampaania oli varasematest lühem ja teiseks ka kõige aktuaalsem, kuna samal ajal jooksis kinodes Shreki multikas. "Kindlasti oli kampaania edukas," lisas turundusjuht.

Kus Shreki klaase kampaania lõpuni jätkus, Rautakirja Estonia ei avaldanud. "Kõikidel kleepsukaartidel on kirjas, et kleepsukaarte saab klaasidevast vahetada 14.06.2010-05.09.2010 või kuni klaase jätkub," märkis ettevõtte turundusspetsialist Gisela Sau.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara