Konsultant: aastaid pole Läti vastu nii suurt huvi tuntud

Viimase kuue aasta jooksul pole me Eesti ettevõtjate hulgas nii suurt huvi Läti vastu täheldanud kui praegu, märkis GatewayBalticu ekspordi projektijuht Inga Ulmane.

"GatewayBaltic on kuus aastat Lätis tegutsenud ning me pole oma senise tegutsemisaja jooksul veel täheldanud nii suurt Eesti ettevõtjate huvi Läti turu vastu kui viimase 6-8 kuu jooksul," sõnas Ulmane.

„Esiteks tehakse turu-uuringuid, kohe ei julge Eesti ettevõtjad partnereid otsima hakata, kuna tahetakse veenduda Läti turu ja ettevõtete seisukorras," tõdes ta. Ulmane sõnul on huvi kasvanud valdkondade vastu nagu ehitus, IT ning toidu- ja trükitööstus.

„Baltikumi jaemüüjate privat labelite ehk jaebrändi toodete kiire areng pakub häid ekspordivõimalusi toidutööstuses. Trend on märkimisväärne olnud piimatoodete ja karastusjookide segmentides,” ütles Ulmane ja lisas, et Rimi on jaebrändi toodete äris üks olulisemiad tegijad, mille kaudu on lihtne Läti ja Leedu turule pääseda.

Ekspordialase konsultatsiooni ja uuringutega tegelev GatewayBaltic tegutseb kõikides Balti riikides.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara