Tesco püüab võita korealaste poolehoidu balletitundidega

Briti jaekaubanduskett püüab tõusta Lõuna-Koreas turuliidriks, õpetades korealastele inglise keelt ja pakkudes balletikoolitusi oma Homeplus poodides. Ettevõtte ambitsiooniks on turuliidri roll kolme aasta jooksul.

Koolitused, mis maksavad kuni 40 000 woni ehk 34,46 dollarit kolme kuu eest, aitavad jaekaupmehel tõsta oma staatust kogukonnas ja võita kliente, ütles Lõuna-Korea üksuse juht Seung-Han Lee. Miljon teismelist veedavad keskmisega võrreldes topeltaja Homeplusi poodides.

Ettevõtte turuosa 92 miljardi dollarilisel Lõuna-Korea esmatarbekaupade jaemüügiturul oli 5,5 protsenti. Shinsegae E-market on turuliider kuue protsendise turuosaga.

Gigandid Carrefour ja Wal-Mart Stores on Lõuna-Korea turult lahkunud. Shinsegae ostis Wal-Marrt Storesi riigis asuva keti 2006. aastal.  Tesco ostetud Homver ostis E. Land Groupi 2008 . aastal. Varem kuulus see Carrefourile.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara