Coca-Cola: koolajoogid pidasid masule hästi vastu

Koolajoogid on eestlaste hulgas populaarsed. See segment pidas majanduslangusele väga hästi vastu, rääkis Coca-Cola Baltikumi avalike suhete juht Anniky Lamp.

See suvi oli kõikidele joogi- ja jäätisetootjatele suurepärane ning ilm mõjutas kindlasti müüginumbreid, lisas Lamp väljendades arvamust, et Coca-Cola jookidele kujuneb ka sügis edukaks.

Aasta lõpp on Coca-Colale olnud alati eriti hea aeg, kuna bränd on end seostanud jõuludega. Ka tänavu toimub novembris ja detsembris Coca-Cola jõulukampaania.

Coca-Cola on endiselt koolasegmendi selge liider, moodustades segmendist pidevalt rohkem kui 75%. "Kindlasti jääb Coca-Cola ka edaspidi eestlaste lemmikkoolajoogiks ning armastatuimaks karastusjoogiks üldse," sõnas Lamp lisades, et hiljuti kuulutas Interbrand üheteistkümnendat aastat järjest Coca-Cola kõige väärtuslikumaks brändiks maailmas.

Alles hiljuti turule tulnud RC Cola edestab tootja A. Le Coqi andmeil tuntud koolabrändi Pepsit juba kahekordselt ja on tõusnud Eesti koolaturul teisele positsioonile. „Koolasegmendi liider Coca-Cola on suvel teinud palju hinnakampaaniaid, mis on taganud talle küll turuliidri positsiooni säilimise, kuid rahalises arvestuses on Coca-Cola kindlasti kaotanud," rääkis A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop.

"Meie ettevõtte poliitika on teiste toojate turuosa ja tegevusi mitte kommenteerida," vastas Lamp küsimusele, kas ning miks on RC Cola Coca-Colalt ja Pepsilt turgu ära võtnud.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara