Euroopa Komisjon: jaemüüjad täidavad keskkonda säästvad lubadused

Jaemüüjad täidavad oma lubadusi edendada keskkonda säästvaid tarbimisharjumusi, ilmneb Euroopa Komisjoni ja Euroopa jaemüügisektori algatusel loodud Euroopa jaemüüjate foorumi eesmärkide saavutamist jälgivast aruandest.

Jaemüüjad on poeriiulitele toonud üha enam keskkonnasäästlikke kaupu ning teinud edusamme oma ökoloogilise jalajälje vähendamiseks, pöörates erilist tähelepanu ressursside tõhusale kasutamisele. Siiski vajab tarbijate teavitamine keskkonnahoiust veel parandamist, teatas Euroopa Komisjon.

Euroopa Komisjoni keskkonnavoliniku Janez Potocniku sõnul on aruandest näha, et jaemüüjad saavad üha paremini aru, milline vastutus neil keskkonna ees on. „Jaemüüjatel on ainulaadne võimalus mõjutada tarbijate valikuid ning mul on hea meel näha poeriiulitel üha rohkem rohelisi tooteid. Tunnustan jaemüüjate pingutusi, et ressursse tõhusamalt kasutada ja keskkonnamõju vähendada, aga meil on veel pikk tee käia,” sõnas Potocnik.

Alates Euroopa jaemüüjate foorumi loomisest 2009. aastal on jaemüüjad võtnud endale kohustuseks toetada säästvat tarbimist ja tootmist. Jaemüüjate esmased huvivaldkonnad on tõhus energiakasutus hoonetes ja säästlikumate toodete müügi suurendamine.

Foorumi eesmärk oli tutvustada laiemalt meetmeid, mida on vaja säästva tarbimise edendamiseks ette võtta. Foorumi liikmeks võivad saada kõik jaemüüjad, kes liituvad jaemüüjate keskkonnaalase tegevusprogrammiga (REAP), ning kõik foorumi eesmärke toetavad kodanikuühiskonna organisatsioonid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara