Kosmodiski-müüja käive mullu rekordilised 67 miljonit

Masust räsitud rahvas maksis mullu televisiooni kaudu kosmodiske, Happy Chop lõikureid, kiirviilutajaid, trimmivaid massaažiseadmeid ja Dormeo madratseid turustavale Studio Moderna OÜ-le 67 miljonit krooni.

Hollandis registreeritud samanimelisele firmale kuuluv Studio Moderna alustas Eestis 2003. aastal. Käive on iga aastaga hüppeliselt kasvanud: esimesel tegevusaastal oli see 9,1 miljonit, 2004. aastal 16,1 miljonit, 2005 juba 20,4 miljonit, 2006. aastal 25,7 miljonit, majandusbuumi harjal 46,7 miljonit, esimesel kriisiaastal 50,7 miljonit ja mullu kõigi aegade suurim ehk 67,5 miljonit krooni.

Lisaks Eestile on Studio Moderna esindatud 21 Kesk- ja Ida-Euroopa riigis, mis moodustavad kokku suurima otseturundusvõrgustiku selles piirkonnas. Kõigis nendes riikides on ettevõtte tegevuse kandvaimaks osaks müügitegevus telekanalite kaudu.

Studio Moderna turustatavaid tooteid reklaamitakse kokku enam kui 150 avalikus ja kommertstelekanalis üle 170 tunni ööpäevas, hõlmates selliselt 400 miljoni elanikuga turu, avaldas Studio Moderna juht Branko Blecic 2007. aasta aruandes.

Mullu ja tunamullu jäi ettevõtte kasum üüratule käibele vaatamata suhteliselt tagasihoidlikuks, pisut alla kahe miljoni krooni. Müügitegevuses oli ka tagasiminekut. Eelmise aasta seisuga tegutses Studio Moderna 20 Kesk- ja Ida-Euroopa riigis.

Studio Moderna eelistab Blecici kinnitusel müügikanalina DRTV-d (Direct Response Television) ehk telekaubamaja. Ostma innustavad reklaamklipid jooksevad Eestis Kanal 2s, TV3s, FBCs, RenTVs, STVs, TV3+is, Kanal 11s ja TV6s. Sellele lisandub telefonimüük, neli kauplust Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Narvas, hulgimüük Prismadele, Selveritele, Tamrole ja mööblikauplustele ning kolm kakskeelset internetikeskkonda.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara