Saksa odavkettides varjatud hinnatõus

Kliente meelitatakse Saksamaal küll odavate hindadega, samas on pea sama hulk kaupa müügis kallima hinnaga ning kohati on kallimat kaupa isegi rohkem.

Saksa telekanali MDR tellitud uuring näitab, et alates aasta algusest on näiteks Lidl langetanud hinda 356 tootel, hind tõusis aga 339 toote puhul. Sarnast trendi täheldati Edeka tütarfirma Netto puhul ja Rewele kuuluvas Pennys – kallinenud ja odavnenud kaupade hulk oli laias laastus tasakaalus.

Turuliidri Aldi puhul oli allahindlusi siiski rohkem kui hinnatõuse, odavnes 256 toodet ja kallines ainult 81. Ka Normas oli pisut rohkem odavnenud kui kallinenud kaupu. Peamiselt Saksamaa idaosas kauplev Taani supermarketikett Netto seevastu tõstis hindu 234 tootel ja langetas 219-l.

Uuringust olid välja jäetud soodsad nädalapakkumised, jälgiti püsihindu. Saksa odavkaubakettide vahel käib läinud aastast tugev hinnasõda. Pea igal kuul langetakse teatud toodete hindu, et kliente ligi meelitada. Majanduskriisi tõttu on langenud toiduainete kokkuostuhinnad ja see jätab ruumi ka hinnalangustele.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara