Ministeerium hinnastamise kampaania hinda ei ütle 

Äripäev küsis erinevatelt ausa hinnastamise kampaania osapooltelt, kui palju nad kampaaniale raha kulutavad.

Rahandusministeeriumi projektijuht Ingvar Bärenklau: „Meie eesmärgiks on viia kõik teavitustegevused läbi võimalikult kokkuhoidlikult. Tuginedes Eesti varasematele kampaaniakogumustele kui ka teiste eurole üle läinud riikide kogemustele on aga üsna selge, et sellise ettevõtmise käivitamine saab olla edukas ainult siis, kui õnnestub sihtgruppe põhjalikult informeerida. Ausa hinnastamise leppe propageerimist korraldab Kaubandus-tööstuskoda, kelle poole võib täpsemate küsimustega pöörduda."

Kaubandus-Tööstuskoja poliitikakujundamise-ja õigusosakonna juhataja Mait Palts: "Ausa Hinnastamise Kokkuleppe teavituskampaania on üks osa kogu euro kasutuselevõtuga seotud teavitustegevustest, mis on tellitud ja rahastatud rahandusministeeriumi poolt. Palju kogu teavitustegevus maksma läheb, saavad ka nemad öelda."

Loovagentuuri Velvet juhatuse liige Janno Siimar: "Kui selle all peate silmas meie agentuurile makstud tasu, siis see jäi suurusjärku veidi üle 100 000 krooni. Kampaania kogumaksumuse avaldamine ei ole kindlasti meie asi ja selle info teada saamiseks peaksite pöörduma rahandusministeeriumisse."

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara