Autor: Kaubandus.ee • 29. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Internetimüük kasvatab pitsamüüja kasumit

Suurbritannia suurima pitsamüüja Domino’s Pizza U.K. & Ireland Plc teatas, et nad ootavad kasumi tulekut analüütikute oodatu ülemisse äärde, kuna suurem müük internetis kasvatab tulemust, vahendab Bloomberg.

13 nädalaga kuni 26. septembrini on vähemalt aasta avatud söögikohtades kasvanud müük aastaga 9,9 protsenti. Süsteemimüük kasvas 18 protsenti, 115,7 miljonile naelale.

Internetikäive kasvas 69 protsenti, 33 miljonile naelale. Internetimüük annab nüüd peaaegu 40 protsenti kogumüügist võrreldes mulluse 29 protsendiga.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757