Ravimimüüja: keegi ikkagi kaotab private labelite arvelt

Toidulisandite ja ravimiturg on teatud suurusega ja kui sinna lisanduvad private labelid on arusaadav, et keegi kaotab selle võrra, märkis OÜ Remedex tegevjuht Marko Mägi.

“Selge on, et private label avaldab mõju toidulisandi turule. Turg on teatud suurusega ja kui sinna lisanduvad uued tooted, antud juhul private labelid, on arusaadav, et midagi jaotatakse ümber, kusagilt keegi kaotab selle võrra," tõdes Mägi.

Ning kui apteegiketil on omanimeline private label, on ju ka selge, et tema huvid on seal suuremad, lisas ta. "Loodan, et Remedex ei kaota turuosa olulisel määral, kuna meie esindatav Walmarki bränd on küllaltki tugev. Küll on aga kindel see, et antud trendi peab jälgima ja analüüsima eri tootekategooriates pidevalt."

"Päevapealt lepingute ülesütlemisse ma ei usu, muudatused väljapanekutes muutuvad pigem tavapärase, loomuliku, konkurentsi käigus. Võib-olla loobub mõni konkurent mingil hetkel näiteks mõnest tootegrupist. Summa summarum on private labeli teema selgelt konkurentsiteema," rääkis Mägi.

OÜ Remedex peamiseks tegevusalaks on loodustoodete, ravimite ja toidulisandite maaletoomine, esindamine ja edasimüük.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara