Lihatööstur: täiesti absurdne jutt!

Eestimaise lihatööstuse A-Vorst üks omanikest Mart Eluri ütleb, et Stefan Andressoni arvamus - "ärge eelistage kodumaist!" - on rumal, sest kodumaine kaup on alati värskem ja kohaliku ostja maitsemeelele sobivam.

"Ärge eelistage kodumaist... See ei ole normaalne! Absurdne jutt! Kodumaist kaupa peaks eelistama juba ainuüksi seetõttu, et see on alati värskem, puhtam, vähemate säilitusainetega kui kaugelt siia jõudnud kaup. Poola toodetest ma üldse ei räägi, aga ka Leedu ja Läti kaup on Eesti turul. See on küll odavam, kuid näiteks mitmed Läti tootjad teevad praegu nii väga kõva dumpingut, et üldse ellu jääda," räägib Eluri.

Anijas asuva pisitööstuse omanik ütleb, et on huvi pärast ise järele proovinud ka mitmete välismaisete tootjate lihakauba, kuid alati eestimaise juurde tagasi pöördunud.

"Kui seesama välismaine vorst või sink oleks sama kvaliteetne kui Eesti kaup, maksaks ta poes märksa rohkem kui kohalik toodang. Igal juhul oleks nii, sest tööjõu-ja maksukulu on mujal kõrgem," viitab Eluri asjaolule, et Eestis siiski ei müüda sageli head või väga head võõramaist toodangut.

Samas kurdab ta, et praegu ostavad tarbijad peamiselt ainult kampaaniahindadega tooteid.

"Maximas on tavakauba ja kampaaniamüügi vahe ikka paar-kolmkümmend korda. Selveris on vahe väiksem. Stockmann aga ei ole meie odavamat sortimenti üldse müüki võtnud. Seal on ainult kallim kaup letis," kirjeldas lihatööstur erinevate kaupluste valiku ja hinnapoliitikat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara