Kaubamaja: Kia müüb mühinal

Tallinna Kaubamaja teatel on kogu Baltikumis toimunud autoturu elavnemine, mis on suurendanud kontserni autosegmendi käivet ligi kahe kolmandiku võrra.

Kolmandas kvartalis müüdi Eestis kokku 2580 sõiduautot, mis on 31% rohkem kui aasta tagasi. Lätis kasvas müük 113%, mis annab müügiks 1514 sõidukit. Leedus müüdi 1875 sõiduautot, kasv 22%.

Baltimaades registreeriti sel ajal 203 Kia sõidukit, mis on 86% rohkem kui aasta
tagasi. Kaubamaja autosegmendi selle aasta üheksa kuu müügitulu ilma segmentide vaheliste tehinguteta oli 147,8 miljonit krooni, jäädes eelmise aasta samale perioodile alla 17%. Kolmanda kvartali müügitulu oli 51 miljonit, mis on 63% suurem aasta tagusest perioodist.

Kia sõidukite turuosa Baltikumis oli üheksa kuu seisuga 3%. Uue linnamaasturi Sportage lansseerimine on läinud edukalt ja turg on uue mudeli väga hästi vastu võtnud, teatas Tallinna Kaubamaja börsile.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara