Kaubamaja: Kia müüb mühinal

Tallinna Kaubamaja teatel on kogu Baltikumis toimunud autoturu elavnemine, mis on suurendanud kontserni autosegmendi käivet ligi kahe kolmandiku võrra.

Kolmandas kvartalis müüdi Eestis kokku 2580 sõiduautot, mis on 31% rohkem kui aasta tagasi. Lätis kasvas müük 113%, mis annab müügiks 1514 sõidukit. Leedus müüdi 1875 sõiduautot, kasv 22%.

Baltimaades registreeriti sel ajal 203 Kia sõidukit, mis on 86% rohkem kui aasta
tagasi. Kaubamaja autosegmendi selle aasta üheksa kuu müügitulu ilma segmentide vaheliste tehinguteta oli 147,8 miljonit krooni, jäädes eelmise aasta samale perioodile alla 17%. Kolmanda kvartali müügitulu oli 51 miljonit, mis on 63% suurem aasta tagusest perioodist.

Kia sõidukite turuosa Baltikumis oli üheksa kuu seisuga 3%. Uue linnamaasturi Sportage lansseerimine on läinud edukalt ja turg on uue mudeli väga hästi vastu võtnud, teatas Tallinna Kaubamaja börsile.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara