ETK III kvartali käive 1,52 miljardit on mullusega sama

ETK Grupi kolmanda kvartali netokäive oli 1,52 miljardit krooni, jäädes möödunud aasta tasemele.

ETK juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul on tarbijakäitumises võrreldes möödunud aastaga märgata mõningast optimismi. "Ostude arv oli ETK Grupi kauplustes tänavu kolmandas kvartalis 2,1 protsendi võrra mullusest suurem. Kasv pole küll suur, kuid loodetavasti siiski märk majandusliku olukorra kosumisest," märkis ta.

"Järgmise kvartali tulemustest saame näha, kas aasta algusest iga kuuga vähenenud langus on nüüd lõplikult peatunud ja müük pöördub aasta lõpukuudel kasvu poole," lisas Kusmin.

Suurim müük grupis oli 667,5 miljoni kroonise netokäibega kauplusteketil Konsum, see kasvas aastataguse perioodiga võrreldes 4,9%. A ja O keti netokäive oli vaadeldaval perioodil 368,4 miljonit krooni, mis on 2009. aastaga võrreldes 8,2% suurem. Maksimarketi kauplusteketi kolmanda kvartali netokäive 220,9 miljonit krooni on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes langenud 8,4% ning keti kaupluste arv vähenenud ühe kaupluse võrra.

ETK 2010. aasta esimese üheksa kuu käive oli 4,16 miljardit krooni. Toidu- ja esmatarbekaupade kauplusekettide osakaal ETK käibest üheksa kuu kokkuvõttes oli järgmine: Konsum 45%, A ja O 23%, Maksimarket 15%. Muude kaupluste käibe osakaal grupi käibest moodustas 17%.

Kehtivaid Säästukaarte oli märtsi lõpu seisuga 309 800 kliendil. Säästukaardi klientide ostude osakaal kogu grupi jaekäibest moodustas 53%.

Eesti kapitalil põhinev Eesti Tarbijateühistute Keskühistu asutati 1917. aastal. ETK-le kuuluvad Maksimarketi, Konsumi, A ja O, E-Ehituskeskuse, Säästu, Meieri ja Säästukaardi kaubamärgid. ETK grupil on 366 müügiüksust üle Eesti.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara