Moeportaal valis Ivo Nikkolo kampaania maailma parimate sekka

Maailma suurim moe- ja trendiportaal WGSN tõi parimate sügis-talviste moekampaaniate seas taas esile ka Ivo Nikkolo.

Ivo Nikkolo on ainus Eesti päritolu kaubamärk, mida kõrvutatakse maailma tippbrändidega nagu Emporio Armani, Escada, Gucci, Gianfranco Ferré, Givenchy, Hugo Boss, Jean Paul Gaultier jt, teatas Baltika.

"WGSNi kasutajaskonnaks on kogu maailma moetööstus. See, et oleme seal esindatud koos maailma võimsaimate moemajadega, näitab nii Ivo Nikkolo kaubamärgi tugevust kui ka selle taga olevate inimeste originaalsust," ütles kaubamärgi turundusjuht Mervi Lill.

Ivo Nikkolo sügis-talvise kampaania modelliks on Eesti päritolu modell Maša Voronina, kelle kõrval teeb kaasa ka Siberi husky Sviidi. Kampaania fotograaf on Madis Palm, loovjuht Aet Alev, stilistid Ivo Nikkolo disainer Xenia Joost ning Kenneth Bärlin.

Ivo Nikkolo on disainerbränd, mida iseloomustavad lihtsad siluetid ja neutraalsed värvid. Kaubamärgi käekirja kujundavad lisaks Ivo Nikkolole ka Eve Hanson ja Xenia Joost. Kaubamärk kuulub Baltika Grupile ning opereerib kümne poega Eestis, Lätis ja Leedus. Ivo Nikkolo eelmise aasta jaemüük ulatus 41,4 miljoni kroonini.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara