Autor: Kaubandus.ee • 27. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Arak: ausa hinnastusleppe kampaania ebaõnnestus

Suhtekorraldaja Villu Araku hinnangul ebaõnnestus eurole ülemineku eel sõlmitud ausa hinnastamise kokkulepe, sest kampaania sõnum oli tarbijaile algusest saadik eksitav.

Araku sõnul seisnes möödalask selles, et ei rõhutud sõnumile, et eurole üleminek on pelgalt arvutuslik tehe.

"Peamiseks sai lubadus, et hinnad ei tõuse, reaalsus on, et hinnad tõusevad ja seda mitte eurole ülemineku tõttu. Tavatarbija aga tunneb, et teda on petetud - emotsioon, mille käivitumine oli kampaania DNA-sse juba selle sünni hetkel sisse kodeeritud," rääkis kommunikatsioonifirma Hill & Knowltoni juht ERR-i uudisteportaalile.

Eurokommunikatsiooni laiemalt analüüsides märkis Arak, et pelgalt informeerimise tähenduses on teavitustöö olnud tulemuslik: "1. jaanuar ja kurss 15,6466 peaks nüüd olema kõigi teadvusse tätoveerunud."

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757