Autor: Kaubandus.ee • 6. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas põhjendada hinna tõstmist?

Äripäev korraldab 16. detsembril hotellis Olümpia seminari "Mida hindu kujundades silmas pidada?", kus jagatakse nõu hinnatõusu põhjendamiseks.

Ettekanded annavad ideid praegu eriti aktuaalsel teemal, kuidas hinnatõusu veenvalt ja kliendile vastuvõetavalt põhjendada. Psühholoogia professor Mare Pork räägib, mida tunneb hindade tõustes klient. Idea reklaamiagentuuri tegevjuht Evelin Mägioja jagab näpunäiteid, kuidas hinnatõusu põhjendada. Majandusõppejõud Andres Arrak hoiatab vigade eest hindade muutmisel. Juttu tuleb ka Soome kogemustest eurole üleminekul, kuidas hoiduda kartellikokkuleppe süüdistusest, järgmise aasta hinnaprognoosidest jpm.

Täpsem info siit.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757