H&M jätkab laienemist

Rootsi rõivaketi H&M nõukogu esimees Stefan Persson näeb firmale suuri laienemisvõimalusi uutel turgudel Lõuna-Ameerikas ja Aafrikas.

Samas möönab ta intervjuus Rootsi majanduslehele Dagens Industri, et ka tänastel turgudel on kasvuruumi veel küll.

„Oleme jätkuvalt väga väikesed peaaegu kõigil turgudel peale Skandinaavia riikide ja võib-olla ka Saksamaa. Nii on ka olemasolevatel turgudel palju ära teha,“ ütles Persson.

Samas möönis ta, et firma kiikab juba järgmiste uute turgude suunas ja eriti ehk Lõuna-Ameerika poole, ehkki otsuseid ei ole veel tehtud.

„Geograafiliselt on võimalused väga suured. Meid ei ole näiteks Lõuna-Ameerikas, Austraalias ega Aafrikas,“ ütles Persson. „Ma ei tea kui palju inimesi elab Brasiilias, Argentinas ja Mehhikos, kuid see turg on väga suur.“

H&M eesmärk on poodide arvu aastas 10-15% kasvatada.

2000. aastal avas H&M oma esimese kaupluse USAs, millest on tänaseks saanud firma jaoks suuruselt kolmas turg. 2007. aastal avati esimesed kauplused Aasias Hongkongis ja Šanghais ning 2009. aastal avati esimene kauplus Venemaal.

Firmal on praegu ligi 2000 kauplust neljal kontinendil.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara