H&M jätkab laienemist

Rootsi rõivaketi H&M nõukogu esimees Stefan Persson näeb firmale suuri laienemisvõimalusi uutel turgudel Lõuna-Ameerikas ja Aafrikas.

Samas möönab ta intervjuus Rootsi majanduslehele Dagens Industri, et ka tänastel turgudel on kasvuruumi veel küll.

„Oleme jätkuvalt väga väikesed peaaegu kõigil turgudel peale Skandinaavia riikide ja võib-olla ka Saksamaa. Nii on ka olemasolevatel turgudel palju ära teha,“ ütles Persson.

Samas möönis ta, et firma kiikab juba järgmiste uute turgude suunas ja eriti ehk Lõuna-Ameerika poole, ehkki otsuseid ei ole veel tehtud.

„Geograafiliselt on võimalused väga suured. Meid ei ole näiteks Lõuna-Ameerikas, Austraalias ega Aafrikas,“ ütles Persson. „Ma ei tea kui palju inimesi elab Brasiilias, Argentinas ja Mehhikos, kuid see turg on väga suur.“

H&M eesmärk on poodide arvu aastas 10-15% kasvatada.

2000. aastal avas H&M oma esimese kaupluse USAs, millest on tänaseks saanud firma jaoks suuruselt kolmas turg. 2007. aastal avati esimesed kauplused Aasias Hongkongis ja Šanghais ning 2009. aastal avati esimene kauplus Venemaal.

Firmal on praegu ligi 2000 kauplust neljal kontinendil.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara