Autor: Kaubandus.ee • 9. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

H&M jätkab laienemist

Rootsi rõivaketi H&M nõukogu esimees Stefan Persson näeb firmale suuri laienemisvõimalusi uutel turgudel Lõuna-Ameerikas ja Aafrikas.

Samas möönab ta intervjuus Rootsi majanduslehele Dagens Industri, et ka tänastel turgudel on kasvuruumi veel küll.

„Oleme jätkuvalt väga väikesed peaaegu kõigil turgudel peale Skandinaavia riikide ja võib-olla ka Saksamaa. Nii on ka olemasolevatel turgudel palju ära teha,“ ütles Persson.

Samas möönis ta, et firma kiikab juba järgmiste uute turgude suunas ja eriti ehk Lõuna-Ameerika poole, ehkki otsuseid ei ole veel tehtud.

„Geograafiliselt on võimalused väga suured. Meid ei ole näiteks Lõuna-Ameerikas, Austraalias ega Aafrikas,“ ütles Persson. „Ma ei tea kui palju inimesi elab Brasiilias, Argentinas ja Mehhikos, kuid see turg on väga suur.“

H&M eesmärk on poodide arvu aastas 10-15% kasvatada.

2000. aastal avas H&M oma esimese kaupluse USAs, millest on tänaseks saanud firma jaoks suuruselt kolmas turg. 2007. aastal avati esimesed kauplused Aasias Hongkongis ja Šanghais ning 2009. aastal avati esimene kauplus Venemaal.

Firmal on praegu ligi 2000 kauplust neljal kontinendil.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757