USAs oli parim jõulumüük alates 2005. aastast

USA jaekaupmehed müüsid pühade hooajal 5,5 protsenti mullusest rohkem kaupu, kuna inimesed ostsid rõivaid ja ehteid Macy's, Tiffanys ja mujalgi, vahendab Bloomberg.

Jaemüük (ilma autodeta) kasvas perioodil 5. novembrist kuni 24. detsembrini 584 miljardile dollarile, teatas MasterCardi SpendingPulse. Mullu kasvas müük 4,1 protsenti.

Tarbimist mõjutas kasvanud tarbimiskindlus, mida toetas olukorra paranemine USA tööturul. SpendingPulse'i asepresident Michael McNamara ütles, et 70 protsenti USA majandusest moodustav tarbimine andis positiivse signaali suunudes uude aastasse. "Kasvanud kindlustunne vabastas säästusid," märkis ta.

Kiiremini kasvas rõivamüük. Rõivaid müüdi 11 protsenti mullusest enam. Ehteid müüdi 7,2 protsenti rohkem. Kui mullu kasvas luksuskaupade müük 0,9 protsenti, siis tänavu 6,7 protsenti. Tarbeelektroonika müük kasvas 1,2 protsenti. Mööblit osteti mullusest 3,8 protsenti rohkem.

Maailma suurim luksuslike ehete müüja Tiffany prognoosis Ameerikas jõuluhooajal kümne protsendist käibekasvu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara