Reinu Pizza juht: pitsapoisid arvlemisel hätta ei jäänud

Eile oli väga hea pitsa tellimise päev ja ehkki Swedbanki kaardiga maksta ei saanud, lahenesid kõik probleemid üllatavalt rahumeelselt, ütles OÜ Reinu Toidukaubad juhataja Agur Lehis.

„Aasta esimene päev on alati hea müügipäev olnud ja eile vedasid Tartus kaks autot Reinu Pizzat 60 tellimiskohta ehk kaks korda enam, kui tavalisel päeval,“ rääkis Lehis. „Ainus tõrge oli see, et kliendid ei saanud eile kahjuks mobiilses terminalis Swedbanki kaardiga maksta. Täna hommikuks on kõik taastunud ja kaardimaksed toimivad.“

Lehise kinnitusel läks kaardimakse tõrkest hoolimata kõik üllatavalt sujuvalt. „Ilmselt on euro teavituskampaania ikka nii palju mõjunud inimestele, et mingit ütlemist ega pahandamist kaardimakse tõrke tõttu polnud,“ seletas Lehis ja lisas, et kliendid maksid umbes pooltel kordadel kroonidega ja pooltel kordadel eurodega.

Lehise sõnul oli tal tegelikult hirm ka selle pärast, et kuna Swedbanki automaadid ei väljasta viieeuroseid, kartis ta, et kõik hakkavad pitsa eest kümneeurostega maksma ja neil pole raha tagasi anda. „Aga kõik lahenes iseenesest – sai piisavalt euromünte pangast vahetatud ja tagasiandmisega probleeme ei tekkinud.“

Lehise sõnul hakkavad homme hommikul Reinu Pizza autod üle Eesti kaupa laiali vedama. „Ma arvan, et maapoodides makstakse meile kauba eest enamikel juhtudel esialgu ikka kroonides,“ lausus Lehis ja lisas, et neil on maapiirkondades palju kliente, kellega nad arveldavad sularahas.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara