Kusmin: šokki ei tulnud

Esimese nädala kohta ei saa öelda, eurošokk on tarbijaid tabanud, mis on väga positiivne, kommenteeris Kusmin.

Kusmini sõnul on Eesti tarbijad hästi ratsionaalsed ning üleminek ühelt rahalt teisele on läinud väga sujuvamalt oodatust.

Kusmini märkis, et tarbijad on suhtunud hästi mõistlikud ning teenindajad on rahavahetuse rollis tublid olnud.

„Toidukaupluse poolelt ei saa öelda, et tarbimine oleks vähenenud. Toidukaup on igapäevane kaup ja tundub, et aasta lõpus ei ostetud toitu ette,“ lausus Kusmin.

Kuigi ei ole eurošokk tabanud, siis harjumisperiood võtab veel paar kuud aega, lisas ta.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara