Autor: Kaubandus.ee • 8. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kusmin: šokki ei tulnud

Esimese nädala kohta ei saa öelda, eurošokk on tarbijaid tabanud, mis on väga positiivne, kommenteeris Kusmin.

Kusmini sõnul on Eesti tarbijad hästi ratsionaalsed ning üleminek ühelt rahalt teisele on läinud väga sujuvamalt oodatust.

Kusmini märkis, et tarbijad on suhtunud hästi mõistlikud ning teenindajad on rahavahetuse rollis tublid olnud.

„Toidukaupluse poolelt ei saa öelda, et tarbimine oleks vähenenud. Toidukaup on igapäevane kaup ja tundub, et aasta lõpus ei ostetud toitu ette,“ lausus Kusmin.

Kuigi ei ole eurošokk tabanud, siis harjumisperiood võtab veel paar kuud aega, lisas ta.

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757