Olle Horm tutvustab, kuidas konkurente alistada

Kuidas Maag Lihatööstus ja Maag Konservitööstus on konkurentsitihedal turul kasvatanud oma turuosa konkurentide arvel, räägib ettevõtete juht Olle Horm Äripäeva konverentsil.

Konkurendid ei loovuta ilma võitluseta grammigi, selgub 17. veebruaril Hormi ettekandest konverentsil "Ettevõtte kasvul pole piire".

Hormi sõnul on toiduainete turg olemuselt stabiilne, sest inimesed söövad hoolimata majanduse olukorrast ikka sama palju – tühja kõhtu me ei salli. Selleks, et stabiilsel ja ülitiheda konkurentsiga turul kasvada, tuleb kasvatada turuosa. Kuidas ja mis tegevustega kavatseb Maag Lihatööstus oma konkurentidest eristuda ja turuosa juurde võita, sellele Horm konverentsil keskendubki.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara