Olle Horm tutvustab, kuidas konkurente alistada

Kuidas Maag Lihatööstus ja Maag Konservitööstus on konkurentsitihedal turul kasvatanud oma turuosa konkurentide arvel, räägib ettevõtete juht Olle Horm Äripäeva konverentsil.

Konkurendid ei loovuta ilma võitluseta grammigi, selgub 17. veebruaril Hormi ettekandest konverentsil "Ettevõtte kasvul pole piire".

Hormi sõnul on toiduainete turg olemuselt stabiilne, sest inimesed söövad hoolimata majanduse olukorrast ikka sama palju – tühja kõhtu me ei salli. Selleks, et stabiilsel ja ülitiheda konkurentsiga turul kasvada, tuleb kasvatada turuosa. Kuidas ja mis tegevustega kavatseb Maag Lihatööstus oma konkurentidest eristuda ja turuosa juurde võita, sellele Horm konverentsil keskendubki.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara