Fazer: eestimaalane sõi 20 kg leiba ja pea sama palju saia

Fazeri teatel sõi möödunud aastal iga eestimaalane 20 kilogrammi leiba aastas, mis teeb nädala kohta keskmiselt ühe pätsi. Umbes sama palju ehk 18 kilogrammi inimese kohta söödi 2010. aasta jooksul saia.

Fazer Eesti juhatuse esimehe Kristjan Kongo sõnul on päts leiba nädalas vähem kui Eesti toitumissoovitus ette näeb. „Tegelikult oleks hea, kui sööksime leiba veidi rohkem, praeguse 2 viilu asemel vähemalt 3 viilu päevas, mis tähendab ligikaudu 1,5 pätsi nädalas. Samas sööb eestlane aastas umbes kolm kilogrammi rohkem leiba kui meie lõunanaaber lätlane,“ lisas Kongo.

Fazeri arvutused põhinevad turu-uuringute firma Nielseni andmetel, mille kohaselt müüdi möödunud aastal (detseber 2009 – november 2010) Eestis 25 520 000 kilogrammi leiba. Lisaks leivale müüdi Nielseni andmetel Eesti kauplustes möödunud aastal 25 323 000 kilogrammi saia, mis teeb inimese kohta aastas keskmiselt 18 kilogrammi.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas Helsingis oma esimese kohviku. Täna pakub Fazer toitlustusteenust, pagaritooteid ja maiustusi ning tegutseb kaheksas riigis. Fazer Grupi käive 2009. aastal oli 22 miljardit krooni (üle 1,44 miljardi euro), grupp annab tööd umbes 17 000 inimesele, kellest 740 töötab Eestis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara