Baltika jaemüük kasvas jaanuaris 12%

Baltika jaanuari konsolideeritud jaemüük ulatus 4,24 miljoni euroni, mis on 12% enam kui eelmise aasta samal perioodil ning mis saavutati 9% väiksema müügipinnaga.

Suurimad müügikasvud saavutati Ida-Euroopa regioonis, kus müügid kasvasid 14%, sealhulgas Venemaa jaeturul 19% ja Ukraina turul 8%. Balti regiooni müügid kasvasid jaanuaris kokku 13%, sealhulgas Lätis 27% ja Eestis 13% ning Leedus 5%, teatas Baltika.

Võrreldavate poodide müügid ruutmeetrile kasvasid jaanuaris enim Ukrainas (+34%), Venemaal (+18%), Lätis (+18%) ning Leedus (+16%).

Võrreldav hulgimüük kasvas 3%.

Baltika  jaanuari konsolideeritud müügitulu ulatus 4,51 miljoni euroni, saavutades eelmise aasta jaanuariga võrreldes 7% kasvu.

Jaanuari müük

Miljonit eurot   1/2011     1/2010   Muutus
Jaemüük         4,24           3,78      12%
Hulgimüük      0,22           0,42      -47%
Muu                  0,05           0,03        67%
Kokku               4,51           4,23        7%

Jaanuaris suleti kolm kauplust: üks Venemaal ja kaks Leedus.

Baltikal oli jaanuari lõpu seisuga 117 kauplust müügipinnaga 24 088 ruutmeetrit, mis oli 15 võrra vähem kui aasta tagasi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara