Prisma kasvatas müüki 3%

Erinevalt ETK Grupi pisut vähenenud käibest kasvas Prisma Peremarketite müük eelmisel aastal 3%.

"Võrreldavate majade kasv (müügikasv - toim) oli aga koguni 5%. Eriti teeb meile rõõmu kliendiostude arvu kasv, mis aastaga kerkis 6%. Kõikide märkide kohaselt on Prisma turuosa eelmisel aastal märkimisväärselt kasvanud," edastas Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.

Täpseid käibenumbreid Prisma täna veel ei avalda, kuna selleks on oma protseduur, selgitas Lainas.

ETK Grupi 2010. aasta netokäive oli 359,6 miljonit eurot ehk üle 5,6 miljardi krooni, vähenedes aasta varasemaga võrreldes 2,3%. Suurima osa ETK Grupi käibest moodustas 162 miljoni euro suuruse netokäibega kauplusekett Konsum, mille käive kasvas mullusega võrreldes 5,7%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara