Barbie hiinlaste jaoks liiga seksikas

USA mänguasjatootja Mattel sulges Shanghais Hiina seni ainsa Barbiele pühendatud poe. Põhjuseks nõrgad müüginumbrid ja vale strateegia.

Shanghai Barbie kaupluse müüginumbrid langesid alates poe avamisest 2009. aastal vähemalt 30 protsenti, kirjutab Bloomberg. Seda vaatamata Hiina plahvatuslikule jaemüügikasvule läinud aastal.

Hiina turu ekspert Ben Cavender arvas, et Barbie müügi raskused võisid tuleneda sellest, et bränd on Hiinas tundmatu.

Mattel avas 3500 ruutmeetri suuruse Barbie poe Shanghai südalinnas Barbie 50ndaks sünnipäevaks. Kompleksi kuulusid restoran ja spaa, lapsed võisid moelaval proovida Barbie jaoks disainitud moeriideid. „Nad üritasid teha brändiga liiga palju asju korraga,“ ütles Cavender. „Nende tooteid peeti pigem liiga seksikateks kui armsateks.“

Mattel on teatanud, et jätkab Barbie brändi arendamist Hiinas. Barbie brändi tooteid müüakse aastas 3 miljardi dollari eest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara