Barbie hiinlaste jaoks liiga seksikas

USA mänguasjatootja Mattel sulges Shanghais Hiina seni ainsa Barbiele pühendatud poe. Põhjuseks nõrgad müüginumbrid ja vale strateegia.

Shanghai Barbie kaupluse müüginumbrid langesid alates poe avamisest 2009. aastal vähemalt 30 protsenti, kirjutab Bloomberg. Seda vaatamata Hiina plahvatuslikule jaemüügikasvule läinud aastal.

Hiina turu ekspert Ben Cavender arvas, et Barbie müügi raskused võisid tuleneda sellest, et bränd on Hiinas tundmatu.

Mattel avas 3500 ruutmeetri suuruse Barbie poe Shanghai südalinnas Barbie 50ndaks sünnipäevaks. Kompleksi kuulusid restoran ja spaa, lapsed võisid moelaval proovida Barbie jaoks disainitud moeriideid. „Nad üritasid teha brändiga liiga palju asju korraga,“ ütles Cavender. „Nende tooteid peeti pigem liiga seksikateks kui armsateks.“

Mattel on teatanud, et jätkab Barbie brändi arendamist Hiinas. Barbie brändi tooteid müüakse aastas 3 miljardi dollari eest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara