Barbie hiinlaste jaoks liiga seksikas

USA mänguasjatootja Mattel sulges Shanghais Hiina seni ainsa Barbiele pühendatud poe. Põhjuseks nõrgad müüginumbrid ja vale strateegia.

Shanghai Barbie kaupluse müüginumbrid langesid alates poe avamisest 2009. aastal vähemalt 30 protsenti, kirjutab Bloomberg. Seda vaatamata Hiina plahvatuslikule jaemüügikasvule läinud aastal.

Hiina turu ekspert Ben Cavender arvas, et Barbie müügi raskused võisid tuleneda sellest, et bränd on Hiinas tundmatu.

Mattel avas 3500 ruutmeetri suuruse Barbie poe Shanghai südalinnas Barbie 50ndaks sünnipäevaks. Kompleksi kuulusid restoran ja spaa, lapsed võisid moelaval proovida Barbie jaoks disainitud moeriideid. „Nad üritasid teha brändiga liiga palju asju korraga,“ ütles Cavender. „Nende tooteid peeti pigem liiga seksikateks kui armsateks.“

Mattel on teatanud, et jätkab Barbie brändi arendamist Hiinas. Barbie brändi tooteid müüakse aastas 3 miljardi dollari eest.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

Teabevara