Autor: Kaubandus.ee • 8. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Barbie hiinlaste jaoks liiga seksikas

USA mänguasjatootja Mattel sulges Shanghais Hiina seni ainsa Barbiele pühendatud poe. Põhjuseks nõrgad müüginumbrid ja vale strateegia.

Shanghai Barbie kaupluse müüginumbrid langesid alates poe avamisest 2009. aastal vähemalt 30 protsenti, kirjutab Bloomberg. Seda vaatamata Hiina plahvatuslikule jaemüügikasvule läinud aastal.

Hiina turu ekspert Ben Cavender arvas, et Barbie müügi raskused võisid tuleneda sellest, et bränd on Hiinas tundmatu.

Mattel avas 3500 ruutmeetri suuruse Barbie poe Shanghai südalinnas Barbie 50ndaks sünnipäevaks. Kompleksi kuulusid restoran ja spaa, lapsed võisid moelaval proovida Barbie jaoks disainitud moeriideid. „Nad üritasid teha brändiga liiga palju asju korraga,“ ütles Cavender. „Nende tooteid peeti pigem liiga seksikateks kui armsateks.“

Mattel on teatanud, et jätkab Barbie brändi arendamist Hiinas. Barbie brändi tooteid müüakse aastas 3 miljardi dollari eest.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757