Baltika soovib raha brändide ja poekontseptsioonide uuendamiseks

Baltika teeb aktsionäridele ettepaneku suurendada aktsiakapitali, emiteerides selleks täiendavalt 3,15 miljonit lihtaktsiat nimiväärtusega 0,70 eurot ja väljalaskehinnaga 1 euro. Emissioonist saadavat raha kasutab Baltika juba alanud kasvu täiendavaks finantseerimiseks, teatas ettevõte.

Koostöös rahvusvahelise loovagentuuriga Dan Pearlman uuendab Baltika Grupi kaht suuremat, Montoni ja Mosaici brändi, sealhulgas nende poekontseptsioone. Uute poekontseptsioonide alusel uuendatakse järk-järguliselt olemasolevaid kauplusi ning plaanitakse uute avamist.

Projekti partneriks valitud Saksa agentuuril Dan Pearlman on väga tugev moebrändide poekontseptsioonide loomise kogemus, agentuur on teinud koostööd brändidega nagu Campus by Marc O´Polo, Betty Barclay, Pimkie, 361°, Tally Weijl, Colin´s, Escada, New Yorker, Street One, Adidas, Puma, Reebok.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara