Saksa jaekaubandus üllatuslikult miinuses

Saksamaa jaekaubanduse käive langes 2 protsenti võrreldes aasta varasema ajaga, teatas Saksa statistikaamet. Kui võtta arvesse veel ka hinnatõus, oldi miinuses koguni 3,5 protsendiga.

Agentuuri Reuters poolt küsitletud analüütikud olid pakkunud kasvuks 1,4 protsenti. Eksperdid usuvad siiski, et tarbimine saab sel aastal tänu soodsale tööturu seisule olema kasvu üks olulisemaid tugitalasid. Jaekaubanduse liit HDE eeldab, et käive kasvab 1,5 protsenti.

Suurimaid kaotusi kandsid märtsis kaubamajad: käive oli 5,5 protsenti väiksem kui aasta varem. Ka kosmeetika ja meditsiinitooted kaotasid käibes 3,4 protsenti. Jalanõude ja rõivaste osas oli miinus 3,2 protsenti ning vaid interneti- ja postimüük olid 1,1 protsendiga plussis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara