Rimi: tarbija maksab hinnakülmutamise teiste hindadega kinni

Poekett saab hinnatõusu ainult ajutiselt enda kanda võtta, pikas perspektiivis tuleb valitud toodete staatilised hinnad kompenseerida teiste kaupade hinnatõusuga, kuna kauplusekett on siiski kasumit taotlev ettevõte, märkis Rimi ja Säästumarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja.

Kuigi Rimi peab Prisma initsiatiivi hinnatõusu vastu astuda tervitatavaks, ei avalda tegelikkuses 20 toote hinna külmutamine mõju üleüldisele hinnatõusule. "Jaekett ei saa kaasa rääkida kliimamuutustest ja katastroofidest tingitud hinnatõusudele," ütles Lilleoja. "Viimase aja hinnatõusud on pärit toorainehinnatõusudest maailmaturul."

Jaekett saab Lilleoja sõnul ajutiselt teatud hindade tõusu pidurdamise oma kanda võtta, aga pikas perspektiivis see kahjuks suuremat mõju ei avalda. "Ühtlasi, arvestades, et tegu on siiski kasumit taotleva ettevõttega, siis võib spekuleerida, et staatilised soodushinnad valitud toodetele kompenseeritakse teiste kaupade hinnatõusu arvel. Sellisel juhul maksab lõpuks ikka tarbija selle hinnavahe kinni," märkis ta.

Säästumarket võtab hindade kujundamisel arvesse ka Prisma külmutatud tootehindu, kuivõrd

on kliendile lubanud hinnaliider olla.

Lilleoja sõnul kehtib sama ka Rimi kaupluste puhul, kus hinnastrateegia aluseks on selgelt ka konkurentide tegevus. "Ühtlasi säilib meil võimalus pakkuda Prisma poolt külmutatud samu põhitooteid veelgi soodsamalt regulaarselt toimuvate allahindluskampaaniate perioodil, mil keskmine hinne nimetatud toodetel võib olla veelgi soodsam," märkis Lilleoja.

Seoses Eestis toimunud kiire hinnatõusuga otsustas Prisma Peremarket enam kui 20 põhitoote hinnad aasta lõpuni külmutada.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara