Päritolu märgistamine toodetel tekitab ELis lahkhelisid 

Euroopa Komisjoni ettepanek panna ettevõtted kasutama oma toodetel "Made in" päritolumärgistust on tekitanud lahkheli bloki lõunapoolsete riikide ettevõtete ja peamiselt põhjapoolsete rahvusvaheliste ettevõtete vahel, kes müüvad imporditud kaupu.

Kaubandusekspertide sõnul näitab idee populaarsus Euroopa Liidus muret hädas majanduse pärast ning töökohtade kaotuse pärast väliskonkurentidele, vahendasid ERR Uudised.

Euroopa Liidu uuringute kohaselt teeb umbes neljandik tarbijatest oma ostuotsused selle põhjal, kus toode on valmistatud.

Euroopa Liitu mitte kuuluvad riigid, isegi need, kellel on sarnased seadused, on idee vastu. ELis visiidil viibinud Hiina ametnik usub, et seadus võib mõjutada kaubandust Hiina ja liidu vahel.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara