Autor: Kaubandus.ee • 6. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Päritolu märgistamine toodetel tekitab ELis lahkhelisid 

Euroopa Komisjoni ettepanek panna ettevõtted kasutama oma toodetel "Made in" päritolumärgistust on tekitanud lahkheli bloki lõunapoolsete riikide ettevõtete ja peamiselt põhjapoolsete rahvusvaheliste ettevõtete vahel, kes müüvad imporditud kaupu.

Kaubandusekspertide sõnul näitab idee populaarsus Euroopa Liidus muret hädas majanduse pärast ning töökohtade kaotuse pärast väliskonkurentidele, vahendasid ERR Uudised.

Euroopa Liidu uuringute kohaselt teeb umbes neljandik tarbijatest oma ostuotsused selle põhjal, kus toode on valmistatud.

Euroopa Liitu mitte kuuluvad riigid, isegi need, kellel on sarnased seadused, on idee vastu. ELis visiidil viibinud Hiina ametnik usub, et seadus võib mõjutada kaubandust Hiina ja liidu vahel.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757