Svensky Kaubandus teenis 2010. aastal kopsaka kasumi

Hulgikaubandusfirma Svensky Kaubandus müüs möödunud aastal 330,6 miljoni krooni eest, mille juures tekkis ettevõttele 9,8 miljoni kroonine kasum.

2009. aastal oli käibeks 358,7 miljonit ja kahjumiks 5,4 miljonit krooni.

Majandusaruades kirjutas ettevõtte juht Sven Voites, et Svensky Kaubandusel on alates 2006. aastast pooleli kohtuvaidlus üleliigsete laovarude trahvi tagasisaamiseks, mis Svensky puhul ulatub rohkem kui 400 000 kroonini. Seejuures jätkab Svensky kohtuvaidlust ka ASi Baltazar Tradingu eest, mis maksis laotrahvidena ligi 4 miljonit krooni.

2010. aasta oli kulude kokkuhoiu aasta, jätkas Voites. Teiseks oluliseks eesmärgiks oli laenukohustusi vähendada korrastada suhteid pankadega. Laenukoormus vähenes ligi 13 miljoni krooni võrra.

2010. aasta lõpus ostis Kraft Foods Cadbury ja otsustas kõik Svensky vahendatavad Cadbury tooted koondada ühe edasimüüja kätte, millega väheneb Svensky käive ligi 13 miljoni krooni võrra. Svensky portfellist lahkus ka Kimberly Clark, mille kaubamärgid Kleenex, Veltie, Huggies jt tõid hulgikaupmehele 2010. aastal sisse pisut üle 35 miljoni krooni.

Möödunud aasta jooksul müüs Svensky 51% oma osalusest Läti tütarettevõttes SIA Svensky. Allesjäänud osalus moodustab 29%. SIA Svensky alustas aktiivset müügitegevust 2011. aasta aprillis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara