Coca-Cola: tarbija peab saama valida ka napsu

Tarbija peaks saama bensiinijaamast osta nii napsu kui karastusjooki, leiab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.

"Iseenesest on see vist tulnud päevakorda seoses õllemüügikeeluga Venemaal," arutles Ojamets poliitikute plaani üle napsumüük bensiinijaamades keelata.

"Coca-Cola võib alkoholi keelamisest bensiinijaamades küll võita, aga põhiostus võiks jääda siiski tarbijale. Kui alkoholi ei müüda alaealistele ning seda ei tarbita autoroolis, peaks tarbija saama osta seda, mis tundub talle parem. Liigne riiklik reguleerimine pole hea," lausus Ojamets vastates Äripäeva päevaküsimusele, kas ja miks peaks keelama alkoholi müügi bensiinijaamades.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Statistika

Käsi­raamatud