Coca-Cola: tarbija peab saama valida ka napsu

Tarbija peaks saama bensiinijaamast osta nii napsu kui karastusjooki, leiab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.

"Iseenesest on see vist tulnud päevakorda seoses õllemüügikeeluga Venemaal," arutles Ojamets poliitikute plaani üle napsumüük bensiinijaamades keelata.

"Coca-Cola võib alkoholi keelamisest bensiinijaamades küll võita, aga põhiostus võiks jääda siiski tarbijale. Kui alkoholi ei müüda alaealistele ning seda ei tarbita autoroolis, peaks tarbija saama osta seda, mis tundub talle parem. Liigne riiklik reguleerimine pole hea," lausus Ojamets vastates Äripäeva päevaküsimusele, kas ja miks peaks keelama alkoholi müügi bensiinijaamades.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara