Coca-Cola: tarbija peab saama valida ka napsu

Tarbija peaks saama bensiinijaamast osta nii napsu kui karastusjooki, leiab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.

"Iseenesest on see vist tulnud päevakorda seoses õllemüügikeeluga Venemaal," arutles Ojamets poliitikute plaani üle napsumüük bensiinijaamades keelata.

"Coca-Cola võib alkoholi keelamisest bensiinijaamades küll võita, aga põhiostus võiks jääda siiski tarbijale. Kui alkoholi ei müüda alaealistele ning seda ei tarbita autoroolis, peaks tarbija saama osta seda, mis tundub talle parem. Liigne riiklik reguleerimine pole hea," lausus Ojamets vastates Äripäeva päevaküsimusele, kas ja miks peaks keelama alkoholi müügi bensiinijaamades.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara