Autor: Kaubandus.ee • 10. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Swedbank: Tallinna Kaubamaja kaotab turuosa

Tallinna Kaubamaja parandas kasumlikkust, kuid kaotab turuosa, kommenteeris Tallinna Kaubamaja kvartalitulemust Swedbanki Balti aktsiate analüüsijuht Marek Randma.

Tallinna kaubamaja kasumimarginaalid on kõrgeimad alates 2007. aastast. Ettevõtte puhaskasum kahanes 28 protsenti vaid dividendide tulumaksu tõttu. Kingapoed näitasid re-brändingu järel rekordkasumlikkust.

Nii kaubamajade kui ka supermarketite segmendid kasvatasid käivet ja parandasid kasumlikkust, kuid supermarketid jätkavad turuosa kaotamist. Vähetõenäoline on, et see trend teisel poolaastal muutuks, kuna juulis teatati ühe supermarketi sulgemisest Narvas. Tallinna Kaubamaja ei ole alates 1995. aastast sulgenud Eestis ühtegi supermarketite segmendi kauplust. Konkurendid jätkavad uute poodide avamistest teavitamist.

Üldiselt meile tulemus meeldib, kuna kasumlikkus on paranenud kõigis segmentides ja isegi autode- ja kingaärid on nüüd kasumlikud, teatas ta.

Swedbank taaskinnitas aktsiale kuue eurose hinnasihi ning soovitab aktsiat akumuleerida

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757