Swedbank: Tallinna Kaubamaja kaotab turuosa

Tallinna Kaubamaja parandas kasumlikkust, kuid kaotab turuosa, kommenteeris Tallinna Kaubamaja kvartalitulemust Swedbanki Balti aktsiate analüüsijuht Marek Randma.

Tallinna kaubamaja kasumimarginaalid on kõrgeimad alates 2007. aastast. Ettevõtte puhaskasum kahanes 28 protsenti vaid dividendide tulumaksu tõttu. Kingapoed näitasid re-brändingu järel rekordkasumlikkust.

Nii kaubamajade kui ka supermarketite segmendid kasvatasid käivet ja parandasid kasumlikkust, kuid supermarketid jätkavad turuosa kaotamist. Vähetõenäoline on, et see trend teisel poolaastal muutuks, kuna juulis teatati ühe supermarketi sulgemisest Narvas. Tallinna Kaubamaja ei ole alates 1995. aastast sulgenud Eestis ühtegi supermarketite segmendi kauplust. Konkurendid jätkavad uute poodide avamistest teavitamist.

Üldiselt meile tulemus meeldib, kuna kasumlikkus on paranenud kõigis segmentides ja isegi autode- ja kingaärid on nüüd kasumlikud, teatas ta.

Swedbank taaskinnitas aktsiale kuue eurose hinnasihi ning soovitab aktsiat akumuleerida

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara