Swedbank: Tallinna Kaubamaja kaotab turuosa

Tallinna Kaubamaja parandas kasumlikkust, kuid kaotab turuosa, kommenteeris Tallinna Kaubamaja kvartalitulemust Swedbanki Balti aktsiate analüüsijuht Marek Randma.

Tallinna kaubamaja kasumimarginaalid on kõrgeimad alates 2007. aastast. Ettevõtte puhaskasum kahanes 28 protsenti vaid dividendide tulumaksu tõttu. Kingapoed näitasid re-brändingu järel rekordkasumlikkust.

Nii kaubamajade kui ka supermarketite segmendid kasvatasid käivet ja parandasid kasumlikkust, kuid supermarketid jätkavad turuosa kaotamist. Vähetõenäoline on, et see trend teisel poolaastal muutuks, kuna juulis teatati ühe supermarketi sulgemisest Narvas. Tallinna Kaubamaja ei ole alates 1995. aastast sulgenud Eestis ühtegi supermarketite segmendi kauplust. Konkurendid jätkavad uute poodide avamistest teavitamist.

Üldiselt meile tulemus meeldib, kuna kasumlikkus on paranenud kõigis segmentides ja isegi autode- ja kingaärid on nüüd kasumlikud, teatas ta.

Swedbank taaskinnitas aktsiale kuue eurose hinnasihi ning soovitab aktsiat akumuleerida

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara