Rimi uus juht: raskemad ajad on seljataga

Raskemad ajad on seljataga, kommenteeris Rimi ja Säästumarketi poekette 1. septembrist juhtiv Anders Lorentzson.

"Eesti on tiheda konkurentsiga jaekaubandusturg, kus müügikasvu suudavad tagada vaid need ettevõtted, kes lähtuvad kliendi huvidest, tagades järjepidevuse tarbija poolt soovitud hinna-, kvaliteedi- ja teenindussuhtes," lisas ta.

Rimi juhina peab Lorentzson olulisimaks kasvatada ettevõtte turuosa ja seda nii olemasoleva jaotusvõrgu raames kui ka uute avatavate kaupluste toel. "Olukorras, kus 1,3 miljoni elanikuga turul konkureerib omavahel kuus tublit ja omanäolist jaeketti, samal ajal kui näiteks Rootsi turg on jaotunud vaid kolme suurema tegija vahel, siis on selge, et Eesti pinnal turuosa juurde haaramine saab olema kahtlemata väljakutse, kuid kindlasti teostatav," lausus ta.

40aastane Anders Lorentzson on Rootsi päritolu. Viimased kolm aastat töötas ta ICA Grupi Non-Food kategooria müügidirektorina. Jaekaubanduses alustas Lorentzson oma karjääri 1998. aastal.

Senine Rimi Eesti juht Christer Östholm asub juhtima Rimi arendusprojekte Baltimaades.

Rimi Eesti Food ASi kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 235 kauplust, sealhulgas 39 hüpermarketit (kümme Eestis), 64 supermarketit (13 Eestis), 133 odavmüügikauplust (59 Säästumarketit Eestis).

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara