Statoil: ID-kaart sobib kliendikaardiks kohalikule väikekaupmehele

ID-kaardi rakendamine kliendikaardina sobib kohalikele ettevõtetele ning väikekaupmeestele, samas kui rahvusvahelised kontsernid ja monopoolseted ettevõtted sellest kasu ei saa, rääkis Eesti Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo tänasel Äripäeva seminaril „Kuidas näpujälg ja ID-kaart edendavad kaubandust?“.

„Inimesed tahavad, et neid tunnustatakse selle läbi, mida nad tarbivad. Nad soovivad näidata, et on mingi kaubamärgi tarbijad,“ rääkis Realo.

Realo usub, et  kuskilt läheb aga igal inimesel valulävi, millist infot nad nõustuvad jagama. "Meil küsitakse kliendikaardi jaoks vaid isikukoodi ja seotakse see andmebaasis nimega," sõnas ta.

Lisaks saab kontseptsioonijuhi kinnitusel kasvatada kliendi lojaalsust läbi tarbimispõhise premeerimise. „Kliendikaardiga saab poes suunata kliente mingite asjade hankimist kaaluma ning seeläbi siduda emotsionaalselt oma kaubamärgiga,“ märkis Realo. 

ID-kaardil on Realo hinnangul kliendikaardi asendajana mitmeid puudusi. Esiteks kehtib Statoil Extra kaart kolmes Balti riigis ja Venemaal, kus IT-süsteemid pole veel tiigrihüpet läbi teinud. Lisaks saab kaardiga soodustusi ka Statoili partnerite juurest, kes ei oma piisavalt häid IT-süsteeme.

Realo sõnul pole umbes 180 000 Eesti inimest ID-kaarti taotlenud ning 150 000-l Eesti kodakondust mitteomaval isikul polegi seda võimalik taotleda. Ka ID-kaardi kaasaskantavus on erinev.

„Statoil ei saa aidata klienti, kel on ID-kaardi kasutamisega probleeme. Kui kliendil ID-kaart mingil põhjusel ei toimi, jääb talle negatiivne mälestus just Statoilist,“ tõi Realo näiteks.

Ta nentis siiski, et kindlasti pole ID-kaart saatanast ning tasub teatud juhtudel ära. „Näiteks sobib see kohalikule ettevõttele ning väikekaupmeestele, samas kui monopoolsetel ettevõtetel pole sellest mingit kasu,“ sõnas Realo.
 
 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara