Facebooki oksjonid tõid Kingakaubamajale üle 20 000 euro

Kingakaubamaja.ee tegevjuht Olesija Roos ütles Äripäeva seminaril "Kuidas internetiturundus tööle panna?", et nad on Facebooki oksjonitega teeninud üle 20 000 euro.

Roos lisas, et nemad on Eestis Facebooki oksjonite leiutajad. Kingakaubamaja.ee alustas Eestis tegevust septembris 2009 ning esialgu oli neil mõnda aega 17 fänni, tänase seisuga on aga üle 32 000 fänni Facebookis.

Roos ütles, et neil on olnud ka suuri tagasilööke, esimene oli kohe veebipoe suurejooneline avakampaania üritusturundusega, millel oli suur eelarve. See ei töötanud absoluutselt, massimeediakampaania ei andnud soovitud tähelepanu ja müüki ning ta ei soovita seda teha ka teistel alustavatel e-poodidel.

"Aga ükskord panime öösel kl 00.00 Facebooki lehele kuulutuse, et nüüd kõik kingad 499 krooni ja hommikul kl 8.00 olid kõik müüdud. Meil toimib väga hästi see, et sõbrannad omavahel räägivad asjast," lisas Roos ning soovitas, et tuleb olla lihtsalt omanäoline.

Samas lisas ta omast kogemusest, et internetipoe pidamine Eestis on keeruline, kuna mingil põhjusel eestlased ei usalda veebipoode. See on lõpuks võimalik, aga tuleb pidevalt tegeleda inimeste harjumuste muutmise ja pideva strateegiate muutmise ja katsetamisega, mis töötab ja mis mitte, rääkis Roos.

Kingakaubamaja.ee on tema sõnul Eestis läbirääkimisi pidanud kõigi poodidega, kes kingade müümisega tegelevad ning osad liitumised suurte kingamüüjatega on alles ees. "NS King ja Walking veel pole liitunud, nad ootavad, et me veel kasvaks," märkis Roos.

Kingakaubamaja.ee kaup jõuab kliendini SmartPosti vahendusel.

Kingakaubamaja.ee kogemused Facebooki oksjonitega
• Iga korraldatud oksjon hüppeliselt kasvatas antud toote läbimüüki e-poes.
• Ühe seinapostitusega maha müüdud 84,1% laos olnud kingadest.
• Heategevuseks kogutud üle 400 paari korralikke jalatseid.
• Facebook on toonud kingakaubamaja.ee-le positiivse imago ja taganud tuntuse naiste hulgas (Eesti Interneti auhind sotsiaalmeedia kategoorias 2010).

Siin saab tutvuda Roosi ettekandega Äripäeva seminaril. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara