Lilla värv sai Eestis ühe kohvitootja omaks

Tõestades, et pooled eestlased seostavad lillat värvi just Löfbergs Lila kohviga, õnnestus Skandinaavia kohvitootjal saada sellele värvile Eestis kaubamärgikaitse.

Ettevõttel on nüüd ainuõigus kasutada lillat värvust koos kohvitööstuse toodetega. „Värvusel on tähtis osa meie kaubamärgikontseptsioonis ja kavatseme selle registreerida ka teistes riikides,” ütles Löfbergs Lila suhtlusjuht Kathrine Löfberg pressiteates.

Rootsis on lilla värvitoon kaubamärgina kaitstud 2006. aastast, kui Löfbergs Lila suutis tõestada, et 70% rootslastest seostavad seda värvi kohvi ja Löfbergs Lilaga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara