Soome uurib konkurentsi toimimist kaubanduses

Soome konkurentsiamet on alustanud Soome kaubanduse struktuuri analüüsi, et uurida konkurentsi toimimist ning kaubanduse konsolideerumise võimalikke mõjusid toidukaupade hinnale Soomes, kirjutab Helsingin Sanomat.

Uuringufrima Nielsen andmeil on S-grupi turuosa Soome toidu- ja esmatarbekaupade turul 44% ja K-grupi turuosa 35%. Lähikauppa turuosa on ca 9% ning Lidli turuosa alla 5%.

Uuritakse ka tootjate arvamust selle kohta, kui lihtne või keeruline on saada oma tooteid kaupluste sortimenti.

Uuring peaks valmima aasta lõpuks ja selle põhjal saab konkurentsiamet anda soovitusi konkurentsi tõhustamiseks.

Läinud aastal oli toidu- ja esmatarbekaupade käive Soomes ca 14,5 mld eurot.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara