Autor: Kaubandus.ee • 2. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Soome uurib konkurentsi toimimist kaubanduses

Soome konkurentsiamet on alustanud Soome kaubanduse struktuuri analüüsi, et uurida konkurentsi toimimist ning kaubanduse konsolideerumise võimalikke mõjusid toidukaupade hinnale Soomes, kirjutab Helsingin Sanomat.

Uuringufrima Nielsen andmeil on S-grupi turuosa Soome toidu- ja esmatarbekaupade turul 44% ja K-grupi turuosa 35%. Lähikauppa turuosa on ca 9% ning Lidli turuosa alla 5%.

Uuritakse ka tootjate arvamust selle kohta, kui lihtne või keeruline on saada oma tooteid kaupluste sortimenti.

Uuring peaks valmima aasta lõpuks ja selle põhjal saab konkurentsiamet anda soovitusi konkurentsi tõhustamiseks.

Läinud aastal oli toidu- ja esmatarbekaupade käive Soomes ca 14,5 mld eurot.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757